Saltear al contenido principal
Anna Muniesa: “Ha Estat Un Campionat Molt Especial” || Anna Muniesa: “Ha Sido Un Campeonato Muy Especial”

Anna Muniesa: “Ha estat un campionat molt especial” || Anna Muniesa: “Ha sido un campeonato muy especial”

La jove portera de l’AE Penya Esplugues, Anna Muniesa (Barcelona, 2000), acaba de guanyar amb la selecció catalana sub 20 el Campionat d’Espanya 2019. Muniesa, que “s’ha endut una alegria molt gran”, ja va ser campiona d’Espanya amb la selecció sub 21 l’any passat. Amb la selecció espanyola sub 18 va aconseguir la medalla de bronze en els Jocs Olímpics de la Joventut 2018 celebrats a Buenos Aires.

Què significa per una esportista com tu poder guanyar el Campionat d’Espanya?

Una alegria molt gran. Sempre és un orgull vestir la samarreta de la selecció catalana i ha estat un campionat molt especial per el grup que hem format, el pavelló on s’ha jugat la fase final i que es disputés els mateixos dies que el campionat sub 17.

Quines són les coses que us han fet guanyar?

Crec que la clau ha estat el treball en els entrenaments i que moltes de les jugadores ja havíem competit en algun altre campionat juntes. Això ha fet que ens entenguéssim bé a pista i no comencéssim des de zero. També ha estat un grup que ha treballat amb molta il·lusió i ganes.

Què t’emportes? què et quedarà de l’experiència d’aquest campionat amb la sub 20?

La satisfacció d’haver aconseguit el nostre objectiu i el record d’un equip lluitador que no ha donat una pilota per perduda, que ha estat actiu dintre i fora de la pista, que ha celebrat cada gol i que quan una companya ho ha necessitat ha estat allà per ajudar-la. 

Quins són els objectius de la temporada a partir d’ara amb la Penya Esplugues?

Millorar els meus punts dèbils per poder aportar el màxim a l’equip i intentar estar entre les 8 primeres posicions a final de temporada per poder jugar la Copa.

Què representa per tu el futbol sala?

Una part molt important de la meva vida, ja que li dedico moltes hores. Per a mi el més important és que disfruto de cada minut que estic a pista i mentre segueixi així no m’importarà fer els sacrificis que calguin per seguir millorant i disfrutant de més oportunitats com aquest campionat d’Espanya o com poder jugar a la Penya Esplugues.

_____________________________________________________________________________________________________________________

La joven portera de la AE Penya Esplugues, Anna Muniesa (Barcelona, ​​2000), acaba de ganar con la selección catalana sub 20 el Campeonato de España 2019. Muniesa, que “se ha llevado una alegría muy grande”, ya fue campeona de España con la selección sub 21 el año pasado. Con la selección española sub 18 logró la medalla de bronce en los Juegos Olímpicos de la Juventud 2018 celebrados en Buenos Aires.

¿Qué significa para una deportista como tú poder ganar el Campeonato de España?

Una alegría muy grande. Siempre es un orgullo vestir la camiseta de la selección catalana y ha sido un campeonato muy especial para el grupo que hemos formado, el pabellón donde se ha jugado la fase final y que se disputara los mismos días que el campeonato sub 17.

¿Cuáles son las cosas que te han hecho ganar?

Creo que la clave ha sido el trabajo en los entrenamientos y que muchas de las jugadoras ya habíamos competido en algún otro campeonato juntas. Esto ha hecho que nos entendiéramos bien en la pista y no empezáramos desde cero. También ha sido un grupo que ha trabajado con mucha ilusión y ganas.

¿Qué te llevas? ¿qué te quedará de la experiencia de este campeonato con la sub 20?

La satisfacción de haber conseguido nuestro objetivo y el recuerdo de un equipo luchador que no ha dado un balón por perdido, que ha estado activo dentro y fuera de la pista, que ha celebrado cada gol y que cuando una compañera lo ha necesitado ha estado allí para ayudarla.

¿Cuáles son los objetivos de la temporada a partir de ahora con la Penya Esplugues?

Mejorar mis puntos débiles para poder aportar el máximo al equipo e intentar estar entre las 8 primeras posiciones a final de temporada para poder jugar la Copa.

¿Qué representa para ti el fútbol sala?

Una parte muy importante de mi vida, ya que le dedico muchas horas. Para mí lo más importante es que disfruto de cada minuto que estoy en pista y mientras siga así no me importará hacer los sacrificios que sean necesarios para seguir mejorando y disfrutando de más oportunidades como este campeonato de España o como poder jugar en la Penya Esplugues.

Volver arriba