Saltear al contenido principal
Dia Internacional De La Dona || Día Internacional De La Mujer

Dia internacional de la dona || Día internacional de la mujer

Des del Club recolzem el Dia Internacional de la Dona i volem sumar-nos a la campanya llançada per la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) anomenada “#QueLoHagaElla”.

Aquesta campanya té com a objectiu destacar les dones que tenen llocs de direcció en l’àmbit esportiu i institucional, i que estan protagonitzant el canvi i l’avanç cap al reconeixement del paper de la dona en aquest esport.

Per aquest motiu, volem destacar, segons les diferents categories representades al Club, alguns dels èxits aconseguits per algunes de les nostres jugadores:

🏆 Lara Rodríguez – Campiona de Lliga.
🏆 Aina Torrents – Campiona d’Espanya amb la Selecció Catalana.
🏆 Daniela Salvat – Campiona i Subcampiona d’Espanya amb la Selecció Catalana.
🏆 Laia Beltrán – Subcampiona d’Espanya amb la Selecció Catalana.
🏆 Berta Velasco – Campiona d’Europa amb la Selecció Espanyola.

Estem molt orgullosos de cada una de les jugadores que formen part del Club, des de l’Escoleta fins al Sènior Femení. Avui i cada un dels dies que treballen per fer gran aquest esport!

_____________________________________________________________________________________________________________________

Desde el Club apoyamos el Día Internacional de la Mujer y queremos sumarnos a la campaña lanzada por la Real Federación Española de Fútbol (RFEF) llamada “#QueLoHagaElla”.

Esta campaña tiene como objetivo destacar las mujeres que tienen lugares de dirección en el ámbito deportivo e institucional, y que están protagonizando el cambio y el avance hacia el reconocimiento del papel de la mujer en este deporte.

Por este motivo, queremos destacar, según las diferentes categorías representadas en el Club, algunos de los éxitos conseguidos por algunas de nuestras jugadoras:

🏆 Lara Rodríguez – Campeona de Liga.
🏆 Aina Torrents – Campeona de España con la Selección Catalana.
🏆 Daniela Salvat – Campeona y Subcampeona de España con la Selección Catalana.
🏆 Laia Beltrán – Subcampeona de España con la Selección Catalana.
🏆 Berta Velasco – Campeona de Europa con la Selección Española.

Estamos muy orgullosos de cada una de las jugadoras que forman parte del Club, desde la Escoleta hasta el Senior Femenino. ¡Hoy y cada uno de los días que trabajan para hacer grande este deporte!

 

Volver arriba