Saltear al contenido principal
María Garcés: «Voldria Arribar Al Primer Equip I Jugar A Primera Divisió» || María Garcés: «Quisiera Llegar Al Primer Equipo Y Jugar En Primera División»

María Garcés: «Voldria arribar al primer equip i jugar a Primera Divisió» || María Garcés: «Quisiera llegar al primer equipo y jugar en Primera División»

Després d’uns dies, rescatem les entrevistes amb una de les veteranes de l’Infantil femení, la María Garcés (13 anys). La jove portera va néixer a Martorell on es va iniciar fa 8 anys al futbol sala, concretament a l’A.E. Martorell. Des de la seva arribada al Club, la María no ha deixat de créixer fins a convertir-se aquesta temporada en la portera menys golejada de la categoria.

En primer lloc, com estàs i com està la família?

Ha estat una situació dura, però tots estem molt bé i sobretot, amb ganes de començar la nova temporada!

Es va acabar la temporada abans de l’esperat a causa de la pandèmia, valoració de la temporada?

En línies generals ha estat una bona temporada ja que no hem perdut cap partit, però penso que aquest era el nostre any i el nostre objectiu era ser campiones d’Espanya. A nivell personal, estic contenta perquè per primera vegada he anat a les comarcals amb la Selecció del Baix Llobregat i vam ser campiones. .

Ara ja a pensar en la següent en la (2020-2021) on seràs ja cadet, no?

Si, l’any que ve ja sóc cadet de primer any i penso que és una temporada per a continuar aprenent i millorant cada dia.

Un objectiu per a la pròxima temporada?

El meu objectiu personal sempre ha estat millorar i ser la portera menys golejada, però pensant en l’equip és intentar guanyar el major nombre de partits possibles.

Quantes temporades portes en el club?

En el Penya Esplugues porto jugant 3 temporades i l’any que ve serà la meva 4a. Abans de venir a aquest club vaig jugar a Martorell i  a Esparreguera, ja que porto jugant a futsal 8 anys.

Fins a on t’agradaria arribar?

Voldria arribar al Primer Equip del Penya Esplugues i jugar a Primera Divisió. Sé que el futsal femení no és un esport valorat, però m’agradaria que es pogués viure d’aquest esport.

Defineix-te com a jugadora.

Sé que tinc moltes coses que millorar però em definiria com una portera amb bons reflexos, ben posicionada i amb un bon un contra un.

Fotografies: FCF i María Cerezuela (Ajuntament de Martorell)
Redacció:
A.E Penya Esplugues amb la col·laboració de Fermín Prieto (@FutFemBaixLlobregat)

_____________________________________________________________________________________________________________________

Después de unos días, rescatamos las entrevistas con una de las veteranas del Infantil femenino, María Garcés (13 años). La joven portera nació a Martorell donde se inició hace 8 años al fútbol sala, concretamente en A.E. Martorell. Desde su llegada al Club, María no ha dejado de crecer hasta convertirse esta temporada en la portera menos goleada de la categoría.

En primer lugar, ¿cómo estás y cómo está la familia?

Ha sido una situación dura, pero todos estamos muy bien y sobretodo, ¡con ganas de empezar la nueva temporada!

Se terminó la temporada antes de lo esperado debido a la pandemia, ¿valoración de la temporada?

En líneas generales ha sido una buena temporada ya que no hemos perdido ningún partido, pero pienso que este era nuestro año y nuestro objetivo era ser campeonas de España. A nivel personal, estoy contenta porque por primera vez he ido a las comarcales con la Selección del Baix Llobregat y fuimos campeonas.

Ahora ya a pensar en la siguiente en la (2020-2021) en donde serás ya cadete, ¿no?

Si, el año que viene ya soy cadete de primer año y pienso que es una temporada para seguir aprendiendo y mejorando cada día.

¿Un objetivo para la próxima temporada?

Mi objetivo personal siempre ha sido mejorar y ser la portera menos goleada, pero pensando en el equipo es intentar ganar el mayor número de partidos posibles.

¿Cuántas temporadas llevas en el club?

En el Penya Esplugues llevo jugando 3 temporadas y el año que viene será mi 4ª. Antes de venir a este club jugué en Martorell y  en Esparraguera, ya que llevo jugando a futsal 8 años.

¿Hasta dónde te gustaría llegar?

Quisiera llegar al Primer Equipo del Penya Esplugues y jugar en primera División. Sé que el futsal femenino no es un deporte valorado, pero me gustaría que se pudiera vivir de este deporte.

Defínete como jugadora.

Sé que tengo muchas cosas que mejorar pero me definiría como una portera con buenos reflejos, bien posicionada y con un buen uno contra uno.

Fotografías: FCF y María Cerezuela (Ayuntamiento de Martorell)
Redacción: A.E Penya Esplugues con la colaboración de Fermín Prieto (@FutFemBaixLlobregat)

Volver arriba